söndag 1 januari 2012

1:a januari........

Godmorgon alla vänner och God fortsättning!!!
Hoppas ni hade en underbar Nyårsafton! Undra om ni gett några Nyårslöften..???

Som ni redan vet..är det enda jag gett mej själv..är att lära mig säga NEJ!!

Jaha..tänk..då skall man lära sig skriva 2012...och jag hoppas av hela mitt hjärta...att detta kommer att bli ett fantastiskt ÅR!!!!

Här är det en mulen..grå och regnig..dag....

Lilla mamma och jag har precis avnjutit frukosten..såå skönt i lugn och ro..precis såhär som morgonen skall vara!!

Annars blir det en lugn dag..lilla mamma åker hem i eftermiddag..och jag skall ev..till Boel.

Jag önskar er alla..en fortsatt underbar Nyårsdag!!!

Nu har du lagt det gamla året bakom dej..så nu är det bara att se framåt!!
Din bok..är fylld av skrivna blad..så nu är det dags..att ta fram den nya!!!

Öppna din nya bok..fyll dagens oskrivna blad..med bara det Du kan..för som du redan vet..så är det bara DU..som skriver din egen bok...och gör den till det den blir!! Så fånga och skapa dagen!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Hej goa Annika...god fortsttning på dej! Jaa nu är man både förväntansfull inför nya året o så blir man alltid lite eftertänksam över allt som sker o skett...Ta hand om mams nu då.Har nog blivit lite bra på att säga nej,tvunget när man fick sjukdom,då var det på nåt sätt mer förståelse runt det...Ha det gott nu gumman ♥

    SvaraRadera
  2. Gott nytt på dig också. Här var det vitt för några timmar sedan men övergått till grått och takdropp. Hoppas ni hade en mysig kväll igår med god mat. Vi hörs av så skall jag kolla av min almanacka.
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Riktig godt nytt år til deg..))

    Måtte det bli strålende..))

    Klem

    SvaraRadera
  4. Hej fina du!

    God fortsättning på 2012!
    Låter som du och dina flickor har lagt ett förståndigt löfte!
    Det hade jag också behövt!
    Mitt nyårslöfte är att ta bättre hand om mig själv, vi får se hur det går ;-)

    Ha en fin kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  5. Tack och detsamma till dig. Sköt om dig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Hej
    vi har været hjemme til nytår , to voksne og to børn og det var rigtigt hyggeligt , den 30/12 om morgenen døde mor , endelig fik hun fred , 30 år var hun syg , hun blev 79 år .
    jeg har endnu ikke fundet mine ben efter mors død ; men det kommer .
    far er stadigvæk ved godt humør håber det varer ved . . .
    Håber du og din familie får et godt nytår !
    knus taz

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika