lördag 31 december 2011

Nej..och åter nej....!!!

Måste fått hjärnsläpp...!!
 När jag skrev om det mest positiva under 2011..såå glömde jag..hur kunde jag???
Yohanna och Lina förlovade ju också sig..närmare best 1:a Maj!!!!

Mina döttrar och jag har samma Nyårslöfte inför 2012!!!
Det är att lära oss säga NEJ!!!
Samt att bara göra det vi vill..av egen fri vilja..inte göra saker för att någon annan förväntar sig det...eller tvinga sig till någonting som man egentligen inte vill!!!

Så 2012..är vårat NEJ År!!!

Men tänk..det positiva kommer aldrig ngn att kunna ta ifrån mej..att vakna varje morgon och tycka att livet är fantastiskt!!!
Det har jag även tyckt dom senaste åren..även om dom varit kantade av tråkiga saker!!

Det gäller att se allt positiv..och lägga det tråkiga bakom sig..och i ryggsäcken!!

Idag kom lilla mamma..vi gick en sväng på stan...fikade lite...sen var vi bjudna hem till Lisa på fika. Såå mysigt!!!

Sen har vi ätit och druckit gott!! När vi sitter och äter ..ringer Yohanna och undrar om jag bjuder på kaffe..självklart!!!
Efter det går vi gemensamt till Musee´t..och tittar på dom fantastiska fyrverkerierna!!

Nu sitter vi och slappar lite..snart dags..för kaffe...och sedan ..titta på "Tolvslaget på Skansen"..och skåla in det Nya Året i Champagne!!!

Önskar er en fortsatt underbar kväll..och Ett Gott Nytt!!!
Njut av kvällen..ev,tillsammans med nära och kära...!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. God kväll!
    Vet du, jag brukar säga att jag vaknar med ett leende på läpparna ;) Det kanske inte alltid är helt sant, men jag är ändå glad att jag vaknar varje morgon, till mitt fina liv ;) :)
    Vilken fin dag du haft! Önskar dej en fortsatt fin kväll, så hörs vi nästa år! ;) :) Nu ska jag äta hummer med Mannen i mitt liv och de 2 yngsta döttrarna.
    Stora kramen till dej, min vän!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika