söndag 1 januari 2012

Lugnt och skönt....

På årets första dag!!!

"Hasade"..runt i morgonrocken..hela förmiddagen!! Såå skönt....!!!

Lilla mamma åkte hem vid middagstiden..
Efter att hon hade åkt..plockade jag bort mina ljusstakar..samt granen i sovrummet...
Så nu har jag "bara" granen i vardagsrummet kvar.




 Innan lilla mamma åkte hem..var vi ju bara tvugna..att lyxa oss med en stor semla....!!


Sen har jag varit en sväng hos Boel..eller sväng och sväng. Var där ganska läänge. Vi har ju inte setts på ett tag..och det har ju hänt en hel del, sedan sist!!

Nu skall jag bara ha det lugnt och skönt..titta lite på tv:n..och bara ha det gott!!!



 Tog bilder av fyrverkeriet igår..men svårt att få till..men tyckte att denna bild..blev lite kul!

Önskar er en mysig fortsättning..på kvällen!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Lät precis som min förmiddag här, haha. Morronrock på!! Men nån semla såg jag inte till. Vill egentligen inte ha någon riktigt än, men det lär nog slinka ner någon i alla fall!!
    Jättemysig bild på fyrverkeriet.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Hej Annika
    Såg på "Stjärnorna på Slottet" i kväll, och där var den en professor som sa, att vara lat var nödvändigt för att sen kunna må bra, kändes så skönt, för det har jag varit ett tag, men då är jag "under läkning". (Tänkte på det när du gick i morgonrocken... det är sunt!)
    Så mysigt med en fikastund med mamma, och Tack för de kloka orden.

    Det nya året blir toppen
    Kram Maggan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika