onsdag 14 december 2011

Städdag.......

Så skönt...städat riktigt ordentligt idag...tvättat golv...dammat...osv...så skönt när det är gjort!

Annars idag...? Lunchade med Lisbeth..och efter det träffade jag Josefine och blev bjuden på fika!!
Tackar för det!!! Så mysigt och så gott!

Är såå skönt att inte känna någon stress inför julen!! Inte ännu iaf...:)

Har bakat och ordnat det jag skall...sedan är det bara liite kvar att handla.
Tänker på alla andra som stressar och har svårt att få ihop tiden..och inte bara det...alla krav som vissa har på sig själva...eller som rentav omgivningen har...!

Det är därför som jag ibland skriver...lägg måstena åt sidan...för en stund...det blir ju jul ändå!!!
Som sagt det viktigaste är ju ändå...att man umgås med sina nära och kära..och äter lite gott!!!

Jag önskar er alla... en fortsatt härlig kväll!!!

Nu är det soffan och lite tv tittande...skall se filmen " Du har mail "...vet inte hur många ggr jag sett den...men gillar den!!!

DU..vet väl om att du är värdefull..och betyder såå mycket för såå många...så var rädd om dej!!!!..och varandra!!!Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja det är så himla gott och mina isterband är minsann från Vaggeryds Chark. Finns ej där jag bor men med snälla småländska kolleger så....
    Sköt om dig och ha en myskväll i soffan. Jag gillar också den filmen.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Håller med dig fullständigt i det du säger om jul,den kommer ändå,även om dammet finns i hörnen
    Det viktigaste är att man får vara nära sina kära och umgås och ha roligt
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Halloj vännen
    Ja du den julstressen ligger på ;)
    Knappt börjat med nått än lite småkakor bara och knäck förstås hi hi
    Ha de så bäst.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så skönt med en städdag! Här blir det inte mycket städat av, och inte mycket hemlagat till jul ;) Men vad gör väl det??? ;)
    Önskar dej en god natt, vännen!
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika