onsdag 14 december 2011

Godmorgon......

Heelt otroligt...bara varit uppe en gång inatt...somnade sedan om..och vaknade klockan 08.00!!!
Har väl inte hänt sen..jag vet inte när!

Så jag gick upp fixade frukost...hämtade GP..och sedan åt jag frukost och läste tidningen i sängen...såå ljuvligt!!!
Älskar dessa mornar..i lugn och ro...!

En blåsig dag..men ännu så länge uppehåll!

Idag skall jag luncha med Lisbeth..sen ev träffa Josefine.
Sen skall här städas...torka golv..damma..osv....
Om det inte dyker upp ngt annat vill säga...hahaha....

Tänk..snart har ännu ett år gått...förstår inte vart åren och tiden tar vägen??
men det viktigaste är ändå...att man försöker göra det bästa av den!

Jag önskar er alla...en fortsatt fantastisk onsdag...!!!


Det är dessa ord..som jag försöker leva efter varje dag,...har delar av det som mitt motto..och har så haft i flera år!!!
Livet blir såå mycket lättare om man försöker se ngt positivt i allt som händer varje dag!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Klart man ska se allting positivt ja det går ju bara så mycket lättare.Låter som en mysig dag.Tack söta du för dina alltid goa och värmande kommentarer......Ha en fin onsdag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Skönt att få sova lite bättre. Jag har också gjorde det i ett par dagar nu.:-) Kram Stina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika