tisdag 29 november 2011

Vörtbröd......

Gokväll...mina vänner..!!!
Så vad har då lilla jag gjort idag...???

Jo på fm träffade jag Helene..och vi skulle ses på en fika. Vi brukar alltid gå till Leja´s eftersom det är mysigast, och har klart stans godaste fika!! Allt hembakat!!!

Men idag sa vi...eftersom Yerba bytt ägare så ses vi där.
Såg ungf ut som vanligt trots ägarbyte....men fikat då...hmm...fanns ju knappt någonting..? Några mackor..och en kaka..sen gapade disken tom....

Har en fundering??? Hur i hela friden kunde detta fik..bli utsett av Bohusläningen (våran lokaltidning) till det bästa fiket i stan???

Leja´s som jag inte hört ngt illa om..förutom akustiken...(vilket kan vara nog så störande.) Men dom har ju helt klart den bästa fikan!!!


 Blev en kopp te...och en chockladbit.... lite ovant att dricka te..ur detta rör....

Sen hem..och kan ni tänka er...ja just det...jag bakade vörtbröd!!!!



Nu ikväll har jag varit hos Josefine på "Gofika"...och det var verkligen det!!!
Sedan tittade vi på en film...." Bridesmaids"...en underbar film!!! Fick några riktigt goa skratt!!!

Så Tack Älskade Josefine..för en sååå mysig kväll!!!

Nej mina vänner.....nu önskar jag er en riktigt God Natt...och hoppas att ni skall Sova Gott!!!
Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika