tisdag 29 november 2011

Oskrivet blad.....

Är precis vad min dag är idag......
Skulle fikat med en god vän, nu på fm..men fick sms i morse..att hon inte mådde bra!

Så det får bl a bli..att ändra om i skåpen..hmm..så att jag får plats med min "nya" servis.
Dom där vörtbröden..skulle också behövas att bakas....
Kanske även ta fram lite av julpyntet...
Tja det finns ju att göra..om jag bara vill..hihi...

Men frågan är...??? Finns det ngt som är roligare att göra..? Jylpynta är alltid kul iof sig....ja ja..får se vad jag hittar på!!!

I morse när jag bäddade..funderade jag på...när jag skall börja och springa igen...så då förstår ni..att jag snart är på banan igen!

Nej..nu skall jag resa mej ur soffan...eller skall jag sitta lite till...hihi..
Tror jag gör det....sitter kvar alltså..och kikar liiite till på Nyhetsmorgon!

Jag önskar er alla...en fantastisk tisdag!!!

Nu när julen närmar sig...försök att släppa en del måsten..(som du själv skapat)..försök att ist njuta..och gör bara det du vill..inte vad andra förväntar sig att du skall göra!!
Det blir jul ändå....och vem har glädje av att du är helt slut när julen kommer!!
Så fånga och skapa din egen dag!!!
Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Hihihi,du gör rätt i det Annika sitt kvar vid tv du! Vi hinner la som en säger...Jag har svårt att inte göra nåt men kanske kan sitta mycket vid datorn i dag? ha det så gott nu då! kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jag är nog i lite julstrejk i år - kan det vara vårt tråkiga väder som bidrar tro? Ingen inspiration alls.
    Jag borde gå ut med hunden nu men vi blåser nog bort båda två, det ser så ruggigt ute ute - burr.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt att sitta och kolla på tv.Härlig start på dagen om man inte som jag tar lite stavgång.....Önskar dej en skön tisdagskväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hallojsan goding!!

    Japp här släpps de flesta måsten ( utom dom som verkligen MÅSTES)..och allt kul med pyntade och fixande prioriteras..

    Fnissar lite om ditt vörtbröd..det blir nog inte av du..och det kanske är just en sån sak som du inte riktigt vill göra..du får köpa brödet och mysfika istället ;)

    Ha det gott vännen!! Kram Sanne

    SvaraRadera
  5. Lät som du hade en helt perfekt dag. Så skönt att bara kunna göra det man själv vill.
    Det där med måsten till jul har jag redan kastat över bord. Var flera år sen jag bestämde att bara göra det allra viktigaste. I regel är vi tre personer vid julbordet och varför i herrans namn ska jag då slita häcken av mig för att laga en massa mat som ingen äter? Nej, då tar jag det hellre lite lugnt och gör ungefär som du, haha.
    Hoppas din dag blev bra.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Skön dag!
    Julmåsten... ja ett par: hemgjorda köttbullar och Janssons frestelse ;) Allt annat kan jag köpa färdigt! ;)
    Ha en fortsatt skön tisdagskväll min vän!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  7. Hej Mysan.. Tråkig med din vän. Hoppas du fan på nåt annat roligt istället. Ja du jag kommer nog få släppa många måsten jag till denna julen,hahha.
    Men som sagt de blir jul ändå. Var rädd om dig och ha de så bäst hjärtat..

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika