onsdag 30 november 2011

Godmorgon...vänner...!!!

Ja..då har vi fått tillbaka blåsten!!! Men som tur är så regnar det iaf inte!!!

Om en liten stund skall jag åka iväg och byta mina däck...känns ju sådär..att sätta på dubbdäck..nu!!!

Efter det skall jag åka till Göteborg...och där skall jag ha en heladag tillsammans med bästaste Anki!!!
Skall bli såå kul. Var ett tag sedan sist..så jag antar att fikat blir i flera timmar!!!

Så nu mina vänner...önskar jag er alla...en underbar onsdag!!!

Njut och ta vara på dagen som är idag!!! Lev i nuet...och se varje dag som en gåva. Minns..att det är DU själv som skapar varje dag!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ vad skoj med en heldag i Götet.Ha det nu bara så gött du kan goa vännen.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. ...Då hoppas jag att du o Anki fikar för fullt nu då! Ja man ska vara gla att man har nån att stötta sig emot,är så gla för min lillasyster så! ha en fin dag nu Annika! kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Trist med både blåst och regn. Här har det regnat OCH blåst. Skönt för er som slapp regnet. Usch.. näe nu vill jag ha snö så det blir lite julstämning.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen fantastiskt duktig på att skapa dina dagar Annika. Jag får känslan av att du inte lämnar en enda dag obemärkt. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika