tisdag 1 november 2011

Ny månad..igen.....

Jaha..då river vi av almenackans blad...och den visar på 1:a november.....
Helt otroligt..behöver knappast skriva..att tiden går fort...för jag förstår att alla tycker så.

Är det såå att tiden går fortare ju äldre man blir..eller är det bara en känsla man har...???
Hur som helst...fort går den....!!!

Håller tummarna idag för Yohanna!!! Första dagen på nya arbetsplatsen!! Tror att det kommer gå jättebra!!
Är så stolt och glad...gå in som butikschef..efter knappt 1 1/2 år..i branchen!!!
Lycka till!!!

Gråmulen dag...regnet hänger i luften..blåser lite...men varmt..+12c

Gav mej ut på en låång löptur i morse..så skönt....fåglarna kvittrade..vet inte om dom tror att det är våren som är på väg...kändes nästan så!

Nu har jag avnjutit en härlig frukost..
Gäller att passa på och äta idag..eftersom jag inte får äta ngt efter 24.00.

Idag var meningen att en god vän och jag skulle åkt till IKEA..men blev ingenting av med det.

Skall i em..åka till bästaste Karin..som jag alltid brukar skriva..så är där ett ställe som är fantastiskt att ladda sina batterier på!!!

Fröken Mys..önskar er alla en underbar dag!!!



(bilden lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra...Ge någon okänd ett leende..och du skall se..att du får ett tillbaka...tänk också på..att du kanske gjorde hans/hennes hela dag! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej Annika! Då rår du om dej nu då innan onsdag,jag håller ju bägge tummarna för dej det vet du,hoppas du blir lika ompysslad där som hemma..Ja gå in många gånger du! Tycker det snart lutar ditåt! Ska ta med mej mina goa barnbarn till berget o se om det finns lite kottar o mossa...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vännen, jag tänker på dig imorgon. kram Annika

    SvaraRadera
  3. Lycka till i morgon, tänker på dig och kramar om dig :O) Håller med om att det känns som att det är vår/Katarina :O)

    SvaraRadera
  4. Ja, visst rusar tiden iväg. Snart jul och jag fattar ingenting:) Vilken duktig dotter du har, jag förstår du är glad och stolt!
    KRAM Helena

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika