måndag 31 oktober 2011

Underbara döttrar...!!!!

Är såå lycklig ännu en gång..att jag har två så fantastiska döttrar!!!



( bilden lånad från internet)

Skall vara på Näl 11.30 på onsd....Josefine kör mej dit......beräknas..förhoppningsvis få gå hem klockan 17.00..och då hämtar Yohanna mej!!!
Skulle jag bli klar tidigare hämtar Niklas mej...är såå glad och lycklig..givetvis även..när det gäller mina döttrars respektive!!!

När jag var på ortopeden idag..togs blodtr..och puls...blodtr lågt som vanligt och även pulsen.
Sen lyssnade läk på hjärtat...
Men du...sa hon, så långsamt det slår..och som det "lever"..hon undrade om jag blivit utredd för detta.

Ja det har jag...och jag vet ju..att jag har både dubbelslag och uppehåll..vilket kan vara liiite jobbigt ibland!

Nu i em har Josefine, Niklas och jag varit på Torp. Handlade...och tog även en fika..såå mysigt!!!

Nu har jag landat i soffan..skall strax se " Halv åtta hos mej "...

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll....!!!
Var rädda om er och varandra....kramas lite extra...tänk på, att alltid vara vänner..när ni skall sova..för som du vet...livet kan ändras på en sekund!!! Kram /Annika

8 kommentarer:

  1. Du är klok du! :)
    Så skönt att du har flera runt dej, som finns till för dej!
    Önskar dej en avkopplande kväll i soffan!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. Vilket varmt och kärleksfullt inlägg! Ja visst är vi rika med våra underbara barn... Tack för fina ord om min dukning. Ha nu en fin vecka!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Hej, ha en riktigt mysig kväll. Jag har tänt massor med ljus å myser med min fina katt. kram Annika

    SvaraRadera
  4. Hej! ja du Annika! dina nära och kära är guld värda! härligt med så fina relationer! Ha en go kväll/natt ;) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. Hei.:-) Heldig som har to flotte og hjelpsomme jenter.:-) igjen, lykke til..

    skulle du være med i treningen av gavekortet, la du inn kommantar i feil innlegg.:) Skal huske å ta deg med.:) lykke til igjen.:)

    SvaraRadera
  6. Hej min kära Mysan..Oj vad skönt att du har de dina med dig. Håller tummarna för dig och tänker självklart på dig hjärtat. Förlåt om jag inte är på tapeten så mycket just nu. Hänger och dinglar i snöret på rullgardinen och får inte upp den riktigt. Men ger upp gör jag aldrig..Lite kul, njaa men att vi har dubbelslag och skutthjärtat båda två. Men visst är det lite lagom kul ibland. Men som sagt man får lära sig bli vän med både det ena och andra. Hoppas du har det skönt i soffhörnan iallafall . Allt gott till dig nu vännen och ha en fin vecka. Är här vet du..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Hej, vad underbart att ha en sån fin familj.

    Jag vet att många inte gillar såna här kommentarer, men jag är så nära att uppfylla min dröm och det skulle betyda så mycket för mig om du ville hjälpa mig.

    Jag är just nu nr: 8 i Sverige. Får jag 46 röster till så blir jag nr 7. Jag känner inte massor av människor och jag har inte 1000 facebookvänner att fråga.
    Så jag ber bloggare i hela Sverige om hjälp att rösta på mig så jag kan vinna min dröm.
    Vinsten är en 4 dagars expedition med hundsläde över polarisen mellan Sverige och Norge. Mitt livs äventyr.

    Jag skulle bli så glad om du ville rösta här:
    http://www.fjallraven.se/friluftsliv/polar/tavling/tavlingsbidrag/bidrag/?uid=707

    De som också vill sprida min dröm vidare länkar jag till med en stor bild på min blogg men jag är verkligen så himla tacksam för precis varenda röst jag får.

    Jag hoppas att du vill hjälpa mig!
    Kram Jinni

    PS. Har du redan fått ett sånt här meddelande av mig så ber jag tusen gånger om ursäkt för att jag har så dåligt minne, men se det som att jag tyckte just din blogg var värd ett extra besök. Allt handlar ju om inställning. :)

    SvaraRadera
  8. Härligt med fina barn, de blir vad man gör dem till och vad man förtjänar :-)
    Lycka till på onsdag om jag inte hinner titta in en gång till innan.
    Kramelikram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika