tisdag 1 november 2011

Så ovant.....

Tänk när man är van att ha vissa smycken på sig..och så tar man av dom. Känns verkligen konstigt!!!
Men men..nu har jag tagit av dom..och även tagit bort nagellacket.

Varit hos bästaste Karin..och njutit...tänk vi drack vårat kaffe ute..även om det blåste..så var det mysigt ändå!!!

På hemvägen fick jag sms av Mr Mys...så han kom på fika.....

Nu ikväll har jag varit en sväng hos Pia. Hon bjöd på sallad...så trevligt!
När jag jag gick hem..mötte Josefine upp...så vi gick en promenad.

Var bara tvungen..att köpa en amaryllis..idag...:)





Nu har jag intagit soffan...och här skall jag sitta en stund!!!

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!
Var rädda om er och ta hand om varandra!!! Njut av livet, här och nu!!!
Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika