måndag 21 november 2011

HURRA...!!!!

Gokväll på er.......!

Tänk att jag är uppe fortfarande..hihi...men det beror på att jag varit med Josefine en sväng till närakuten....
Hon är allergisk mot bl a apelsin...och hade fått i sig ngt...så hon fick medicin där.

Idag har jag som bekant varit på vårdcentralen. Fått min B12 spruta...och sedan skulle agrafferna bort.

När all häfta och tejp..var borta...så fick jag se mina sår...har 4 st titthål av varierande storlek..alla såg jättefina ut..och agrafferna gick lätt att plocka bort!
Sedan togs det en sänka...och Hurra!!! Den är under 5...blev sååå glad!!!

Efter det besöket..åkte Josefine och jag på "tur". Första stoppet blev IKEA...fikade...handlade lite ljus..och Äntligen har jag köpt ett nytt vardagsrumsbord!!!

Sedan fortsatte vi kosan till Göteborg...gick lite på stan..och sedan blev det en fika på " Fröken Olsson ". Kan ju som bekant inte dricka kaffe...men måste säga..att jag tycker det är riktig gott med te...nu!!!

Sen hem..efter en Underbart Mysig dag!!!

Bordet då...ja..har ju två fantastiska döttrar!!! Så dom kånkade..upp dessa två kollin...tre trappor!!!
Niger och säger TACK!!! Vad gjorde jag utan er?!

Nu har jag landat lite i soffan..innan det är dags att gå och sova!

Önskar er alla en riktigt God natt...och att ni skall sova gott..och drömma underbara drömmar!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika