tisdag 22 november 2011

Godmorgon.....

Sitter just nu och tittar på vädret på tv:n....ser inte så ljust ut framöver....skall bli blåsigt..regn..och mulet...

Idag är vädret precis som igår...mulet..grått och dimmigt...såå trist!!!

Så vad händer idag då...?

Bästa av allt..är att det är sista dagen på min antibiotika kur! Skall bli så skönt att slippa det. Kanske kan få tillbaka smaken igen..och kanske även kan börja dricka kaffe igen!

Vidare idag..så skall jag träffa Helene på en fika...var ett tag sedan vi sågs.
Senare i em..kommer Pia hit...alltid lika trevligt!

Tja annars finns det ju en hel del att ta tag i här hemma. Fixa inför avdvent...stryka gardiner...sen har jag ju två stora kartonger..som ligger och tittar på mej! Mitt bord alltså!!!

Men men..får se när jag tar tag i den biten.....

Annars mår jag finemang..tycker att jag har repat mej bra...och egentligen är det ganska konstigt!
Läste min journal riktigt ordentligt igår..hade kanske med facit i hand, varit lika bra att låta bli!!
Var ingen rolig läsning....mycket utav det som kan gå fel..under en operation..gjorde tydligen det...men men..det viktigaste är att jag repat mej och mår bra!!

Igår kväll skrev jag anmälan till Socialstyrelsen, samt till Patientförsäkrings nämnden..så det skall postas idag.
Tror inte att det blir ngt av det..men då har jag iaf gjort det jag kan!!!

Nu mina vänner...önskar jag er en underbar dag!!

Snart är november månad slut...och december månad börjar....titta tillbaka i din bok...som du snart skrivit under ett helt år. Du skall se...så många ljusglimtar..och värdefulla saker som hänt...och det gäller att du minns och tar vara på dom....
Fyll nu dagens blad i din bok...med det bästa du kan..för som du vet...det är du..som skapar och fångar dagen..samt gör den till din egen!!!
Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Det gläder mig att du har börjat tycka om te. Då kan jag rekommendera Brunkullan te. Jag tror att du garanterat kommer att tycka om det :O) Skönt att sänkan är bättre. Jag blir glad för din skull. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika