måndag 21 november 2011

Godmorgon....!!!!

En grå..grå..grå dag....dimman hänger på hustaken...fy såå trist!

Sovit sådär...tänt lampan och legat och läst vid två tillfällen...och det är inte likt mej...att jag ligger och läser.på natten alltså.
Brukar trots dålig sömn...aldrig varken tända lampan..el gå upp.
Men men vissa nätter är såhär....

Idag skall jag som jag skrev igår till vårdcentralen...nu hoppas jag...att som sagt mina sår ser bra ut...samt att sänkan gått ner!!

Efter det...är det meningen att Josefine och jag skall på "tur"....skall bli sååå mysigt!!
Känner att jag verkligen behöver komma hemifrån liiite!!!

Annars mår jag bra...och tycker trots allt...att livet är fantastiskt!!!

Önskar er alla...en fortsatt underbar dag!

Sätt dej ner och fundera på vad som är viktigt i livet...planera inte för långt fram...försök att inte stressa så mycket...utan lev här och nu!!
För som vi alla vet...livet är skört..och det kan förändras från en sek... till en annan.
Var rädda om er och varandra....och jag hoppas att du vet...att just DU är såå värdfull för många!!!
Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej gumman! Hoppas prover är bra idag nu då! Skönt att höra att du är så positiv ändå efter allt:( Ha en fin dag trots mörkret...kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jaa, grått är det verkligen idag, i alla möjliga toner och nyanser. Man borde åka på tur! Hoppas din tur blir bra.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan! undrar vad eran tur gick i dag då? ni har säkert haft det mysigt som ni brukar! o tummen höll jag för att dina prover visade bra!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Sänder dig massor med varma kramar....du vet väl att dina änglar finns med dig...stöt bort all negativ energi som flyger mot dig...

    Va rädd om dig
    varma kramar
    wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika