torsdag 1 december 2011

1:a Dec......

Hade en underbar dag igår...i Göteborg!!
Mötte bästaste Anki..vi började med fika...satt läänge. Hade ju massor att prata om!! Sedan gick vi lite på stan...köpte bl a en svart snäv kjol. Riktigt snygg!
Sen köpte jag julklappar...så nu är jag klar med den biten!!

Lunchen åt vi i Saluhallen...härligt att sitta där..titta på folk..och insupa alla lukter..Får nästan känslan av att vara utomlands.
På hemvägen stannade jag en sväng på IKEA..handlade lite.

Sen hade jag precis kommit hem..när Älskade Josefine ringde...körde henne till Näl...fick vänta i 5 timmar innan läkaren kom.....
Sedan blev hon inlagd på neurolog avd.
Jag var hemma vid 02.30.

Tänk då är vi julmånaden..helt otroligt!!!
Det kan man ju inte tro....det är mulet..och det BLÅSER..som jag vet inte vad!!!

Idag blir det först en tur till vårdcent..sen efter det blir det Näl......
Lilla mamma kommer hit idag...det är meningen att vi skall åka till Sthlm i morgon..men just nu..känns det väldigt avlägset!

Nu mina vänner...önskar jag er en underbar dag!!!

Nu är det sista månaden i din bok...tänk du har redan fyllt den med massor av blad! Tänk när du tittar tillbaka i den...då minns du alla underbara...dagar du haft!
Gör även denna dag till din egen...fånga och skapa den...som bara du kan!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Så skönt att vara färdig med klapparna ,nästan jag med :) brukar alltid ha nåt litet kvar tll slutet,det hör nog till! hoppas det inte var något allvarligt med J ) sen måste jag nog säga att du o jag är nog små turgummor Grattis till dig med ;) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh, nu blir jag avis... Din dag igår, låter bara för härlig! Jag älskar att vara i "storstäder" känna pulsen... Har blivit alldeles för lite me det i år.
    Ja, visst är det väl ett konstigt väder???
    Hoppas det inte är något allvarligt med din dotter!?
    Kramar till dej!
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Och Grattis!
    Du har något att hämta inne hos mej... http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Kram Maggan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika