söndag 20 november 2011

Vilken dag.....!!!

Strålande sol och +10c har vi haft idag...är det höst...vinter...el är det möjligen vår???

Om en vecka är det ju första advent...och snart jul..längtar massor..men känns liite konstigt med tanke på vädret!

Idag har jag varit och tvättat bilen..vilket Verkligen var behövligt!!
Sen åkte lilla mamma och jag till Snäckan...och sedan till Blomsterlandet.

Är inte såå förtjust i julstjärnor ( blommorna alltså)...men fick av lilla mamma, röda med vita strimmor på...och vissa av bladen var vita....verkligen annorlunda!

Sen åkte lilla mamma hem.

Vad har då jag hittat på...jo jag har städat!! Envis som en röd gris...det är jag det...hahaha
Så skönt när det är gjort!

Tänk idag är det 1 vecka sedan jag kom hem....så skönt att allting går åt rätt håll!!

Är fortfarande liite trött..men jag skall absolut inte klaga!!! Det finns dom som har det mycket värre!

I morgon skall jag iväg och ta bort mina agraffer..och så skall det tas en snabbsänka.
HOPPAS nu...att såren ser bra ut...och att sänkan gått ner!!!

Nu önskar jag er alla...en fortsatt mysig söndagskväll!!!
Var rädd om den du tycker om/älskar...för jag är övertygad om...att han/hon...är det om dej!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Halloj vännen
    Skönt att du piggar på dej och de går säkert bra i morgon.
    Här spöregna de i morse ,herre gud!!
    Ha en toppenkväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för dig i morgon Annika :O) Vilken härlig helg du har haft med din mamma. Tråkigt att läsa att "Mr Mys" gör dig ledsen för att du har gjort slut. Kramar om dig :O) Katarina.

    SvaraRadera
  3. Det är så skönt att du mår bättre! Ska bli mysigt imorgon <3 älskar dig!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika