måndag 31 oktober 2011

God eftermiddag......

Nu har jag satt mej ner...en liiiten stund...hihi....

Josefine har sovit här i natt..såå mysigt!! Niklas jobbade så vi kikade lite på film..var ingen ide´för henne att gå hem..utan lika bra att hon sov över!!!

Vaknade till en gråmulen dag..men varmt...ca +12c..känndes ett tag..nästan som om våren var påväg ist för hösten!!!

Tog en promenad i morse till las...
Blev först röntgad..och sedan vidare till "min" läkare på ortopeden.
Vi tittade på röntgenbilderna..och hö tumme...ser precis ut som vä gjorde...ett av "benen" är helt söndertrasat...

Sedan klämde och kände hon...tog tag i tummen och gjorde en rörelse...jag reste mej med blixtens hastighet..och bara skrek rakt ut....gjorde sååå jä...ont...!!!
Finns ingenting som tar emot när man vrider den..eftersom benet är trasigt...phu!!!!
Blir operation i början av nästa år.

Hon lovade då..eftersom dom lärde sig en läxa...som hon sa..av förra tummen...att detta skulle bli bättre!!!

Sen hem..köpte med frallor...Josefine var vaken när jag kom hem..så vi åt frukost...(jag för andra gången..hahah)

Sen har jag fikat med Lisbeth...hade förmånen att bli bjuden!!! Tackar för det!!!

Nu tvättar jag...är strax klar....tja..idag..slet jag ut ngn annas tvätt ur torkrummet...eftersom vederbörande inte hade behagat ta bort sin tvätt!!!

Ringt NÄL...så nu sitter jag och väntar på..att dom skall ringa tillbaka om en op tid på onsd.

Om en stund skall jag träffa Josefine och Niklas..skall ta en fika på Torp.

Fröken Mys..önskar er alla en fortsatt mysig höstdag!!!

Var rädda om er och varandra...Glöm inte..fylla bokens oskrivna blad...för det är ju.. just DU...som skapar dom!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika