lördag 1 oktober 2011

1:a oktober.....

God lördagsmorgon på er!!!

Dimman sänker sig över våran stad..el den har varit här länge.....får väl se om det blir som dom senaste dagarna.  Att solen tittar fram på eftermiddagen. Det är vindstilla och ca +15c.
Jaha...det var som vanligt dagens väderrapport!!!
Så nu vet ni hur vädret är hos mej...hihi...

Hade hoppats på lååång sovmorgon...men icke sa nicke....vaknade tidigt som vanligt....
Hämtade GP..och tillbaka till sängen..och läste den där...såå härligt!!!

Sovit sådär...vaknade 03.00..klarvaken...var ingen idé att försöka somna om...så tände lampan och läste en del i "Änglamakerskan"
Hennes böcker har en förmåga.. att göra så att jag inte kan sluta läsa....men efter ngn tim inatt...så tvingade jag mej att  släcka lampan och försöka sova igen...och tänk..jag lyckades!!!

Idag tror jag att det blir en " bara vara...dag"
Skall titta över mina förråd...finns säkert en del där..som kan få en liten tur till tippen..nästa vecka!!

Har precis avnjutit min frukost...och skall snart börja och fixa lite här...

Fröken Mys..önskar er alla en underbar lördag!!!

Mys..njut..och var rädda om er och varandra!!! För som du vet... livet kan ändras snabbt...så ta vara på och njut av varje dag!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Tråkigt när man inte kan sova när man får.
    Låter härligt med att bara vara dag. Själv är jag på jobbet men just nu har jag rast.
    Ha en mysig helg,
    kram Britt

    SvaraRadera
  2. Hej! började fundera över vad du tagit vägen? gick in bums på min bloggg! du var borta från min bloglista grrr...nu tror jag det spökar,nu är du tillbaka igen ;) ha en fin dag! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Hallojsan11

    jag har också haft en dag då jag tagit varje minut som den kommer! en långprommis i svampskogen bl.a.

    Hoppas du får en fortsatt mysigt helg!! Kramar ifrån Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika