fredag 30 september 2011

5 år sedan....

Jag pratar ofta..om hur fort tiden går..och idag kom jag på det igen.....

Tänk..just idag är det 5 år sedan jag och en kompis hade våran födelsedagsfest!!
Festen hade vi på Gustavsberg..i det finaste huset jag vet...Socitetssalongen...bara såå ljuvligt!!

Vilken fest sen....tänk att vi än idag pratar om denna fantastiskt roliga fest!!!


Ännu en underbar dag!! Är +18c..nu och solen skiner..blåser även lite idag..men såå ljuvligt!!

Anneli hämtade Yohanna och mej...och sedan har vi varit på Snäckan...såå mysigt....


 Var bara tvungen att fota denna Hortensia..som växer utanför entrén till Snäckan...

Sen är ju livet..som bekant fullt av överraskningar...Tack..snälla Anneli..för  detta!!!!


Har även hunnit med att sitta en stund i solen på balkongen..mmmm....

Senare blir jag hämtad av Josefine..och så skall vi ta en kvällsfika!!!

Önskar er en underbar fortsättning på fredagen!!!
Njut..och ha det gott!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. va mysigt...härligt med fest.hade oxå ett hejdundrande kalas för snart tre år sen...Glömmer man ju aldrig! Ha det gott vännen...kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ja tiden går verkligen skrämmande fort, man borde nog stanna upp oftare och njuta av stunden:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Försvann min kommentar jag nyss skrev?
    Grrr...
    I alla fall så, tiden går fort det gäller att njuta av stunden:) Typ nåt sånt var det!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. hej där vännen!
    Så kul med minnet från en lyckad fest! Det är ju vad livet är till för...samla på sig upplevelser som blir till minnen ;) :)
    Så fina blomor!
    Önskar dej en fortsatt fin fredagkväll!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  5. Hej.:-) koselig...ja dagene flyyyyyyyr avgårde i rasende fart.:-) og fortere og fortere går det jo eldre vi blir..-))

    ha en kos helg.:-) klem fra et tåkete Oslo en stille morgenstund.:-)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika