lördag 1 oktober 2011

Gokväll på er.....

Så hur blev då min " bara vara dag "?
Jo, Tack bra...men vadå.. bara vara...

Vid 12-tiden träffade jag Yohanna och Lina..så vi tog en fika på Lejas..satt ute i ett par timmar.
Sen gick vi lite på stan...jag hade med ett par gamla glasögon..som jag inte anv..utan dom har bara legat där.
Nu såg jag häromdagen..att en av våra optiker...tar emot glasögon..som dom gör i ordning och sedan skickar till Afrika. Sååå bra...jag Tackar för det!!!

Sen hem lagade lite middag..och skulle ju fixa i mina förråd....men icke!!!
Jag satte mej på balkongeni solen  och läste ist.....
Var sååå ljuvligt!!! Gäller att passa på..städa kan jag göra en annan dag!



Tyckte väl inte..innan jag såg Mia Skäringer på tv:n...att hon var så bra. Visst Mia och Klara har jag ju sett ngn gång..men tyckt sådär....

Men nu har jag verkligen ändrat uppfattning...hon är ju hur bra...som helst!!!

Nej mina vänner..nu skall jag fixa lite...om en stund kommer en god vän hit..så nu får jag en nattgäst...hihi..
Kan tänka mej..att det kanske blir ett glas rött..el två.

Önskar er en fortsatt underbar kväll!!!

Njut av det vackra vädret..och bara ha det gott!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Halloj vännen .
    Underbar dag ser jag :)
    Ja herre gud vem vill städa en sån varm dag som idag ,de hinns med en annan dag hi hi
    Ha en myskväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Du den boken är bra den...Va trevligt du ska ha det då...kramis Gunilla...Vet ej vad det är för fel står att det är nåt med cookies när jag kommenterar på googlekonto..Får trycka på anonymt då...

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du har det riktigt trevligt i kväll. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  5. Hej! den boken fick min goa vän i julklapp av mig! jag hade skrivit på klappen, öppnas när barna nattat sig o släkten farit hem! gissa om hon var nyfiken hela kvällen! o hon fick sig ett gott skratt ;)) ha en bra dag! kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika