torsdag 1 september 2011

Mysdag......

Vilket väder!!! Varit så varmt och soligt..underbart!!!!

Fikat med Mr Mys på Lejas. Satt ute i solen och bara njöt!!! Kan kalla det livskvalitet...hihi
Sen gick vi lite på stan..innan han skulle tillbaka till jobbet.
Varit vägen om Yo på jobbet.

Sen har jag varit hos bästaste Karin...suttit ute..men sen gick solen i moln och det började blåsa...då inseer man att hösten är påväg....luften är inte längre såå varm!

Lilla mammas värk..är nästan borta..heelt otroligt..vi tror knappt att det är sant!!! Gjorde tydl..susen med att ta ett borrelia prov....nästan så man tror att det lättade på trycket i ryggen!

Nu skall jag bara vara.....ta en kopp kaffe och njuta!!!
Önskar er alla en fortsatt underbar kväll!!!

Tag vara på ditt liv här och nu..för som du redan vet..så kan allt förändras såå snabbt!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Vad gla jag blir att mamma din blivit bättre...TACK goa du för kommentaren hos mej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej frk Mys..Härligt med mysfika. Men Jösses så glad jag blir över din mams. Helt otroligt så bra. Jag myser med barnbarnen jag, så underbart. Ha de gott nu hjärtat.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. HALLOJSAN!!


    Njuta av dagen och livet här och nu är helt rätt!!
    Var liite sen ifrån jobbet idag och hamnade i bilkö..och kände mig först stressad..men insåg sedan att den hemska olycka vi köade för..kunde likväl jag ha varit inblandad i om jag inte blivit liiite sen..den hänger bara på en hårsmån..som sagt!!

    Ha en riktigt härlig helg nu men de nära och kära!!

    Kram Sanne

    SvaraRadera
  4. Låter just precis MYSIGT!
    Ta hand om dej!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  5. Men va härligt med mamsen ;)ljuvligt att de börjar vända .
    Ha en myspys kväll ;)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  6. Ja, vilken underbar dag det har varit!!! kram till dig, Annika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika