torsdag 1 september 2011

1:a september....

Godmorgon på er!

Tänk att ännu en månad svichat förbi....hallå...augusti..vart tog du vägen?

Vilken morgon..strålande sol..inte ett moln..och helt vindstilla!!!
Septembervädret börjar bra..får gärna fotsätta så!!!

Varit ute på min löptur..trots +13c..så kändes det liite kyligt...får snart börja med vantar tror jag. Låter inte klokt..jag vet..men har såå dålig cirkulation i händerna..och framför allt i min opererade tumme.

Har avnjutit..frukosten..läst GP och kikar  liite på nyhetsmorgon.

Så vad händer idag då...?
I eftermiddag skall jag åka och njuta hos bästaste Karin. Som ni redan vet...såå älskar jag detta underbara ställe!!
Meningen är också..att Mr Mys och jag skall ut och ta en fika..men se det vet man aldrig, om det blir av!!!

Måste bara visa en bild på min orkide..
Denna köpte jag för flera år sedan..brukar normalt sett slänga mina orkider..eller lämna dom till lilla mamma när dom blommat klart!
Men den här har jag behållit genom åren..förmodligen för att den är lite annorlunda. Brukar alltid blomma med två blommor och gör så..även nu!




Fröken Mys..önskar er alla en underbar dag!!!
Jag hoppas att din "bok" med oskrivna blad..börjar att fyllas på! Att du längre fram i höst kan bläddra i den..och minnas alla underbara dagar du haft!
Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hoppas du fick en härlig dag. Ja, det är så kallt om mornarna så jag har vantar när jag skall iväg vid 6-tiden och jobba....är jämt iskall om händerna, fick dålig cirkulation efter jag slutade röka 2005.
    Jättefin orkidée
    Ha en fin kväll.
    kram Britt

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika