fredag 2 september 2011

Idag......

Skulle min lilla pappa fyllt 80 år....
Vem trodde det för två år sedan när vi satt och spånade om att...vi var några i familjen som fyllde jämt just detta år...
Vi kanske skulle fira ihop...osv...
Ja du pappa...det ändrar sig fort...från en dag till en annan...och Tänk..nu är det dryg 15 mån..sedan du gick bort.

Jag hoppas att du sitter där i din himmel..och blir ordentligt firad idag!!
Själv viskar jag ett tyst.."Grattis"..och du skall veta...att "Jag saknar dig"......!





Godmorgon på er!!!

Vilken dimma det var när jag vaknade vid 06..och var bara +9c...men nu ser det ut, som om solen försöker ta sig igenom molnen..och jag tror att det kommer att bli en underbar dag!
Var läängesedan jag läste GP i sängen..men det gjorde jag i morse..tänkte..hmm..nu är det verkligen höst...kommer nog snart, även att börja äta frukost i sängen..som är bland det bästa jag vet!

Så vad skall jag göra idag...då..?
Skall luncha med Åsa..sedan har jag ingenting mera planerat för dagen!
Är ganska skönt ibland...att bara ta dagen som den kommer!
Mr Mys...har åkt iväg tillsammans med några andra...på en mc-tripp..till Norge..över helgen..hoppas på bra väder!!!

Fröken Mys...önskar er en fortsatt underbar dag!!
Hoppas att ni får ett underbart väder...och kan njuta av hösten som nu är i antågande..ta vara på..och fånga dagen...lev här och nu..planera inte alltför långt fram..utan njut av det du har idag!!!
Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej hoppas solen har brutit igenom för här började de precis tokregna! Har nyss slutat jobba o ska njuta fredag nu.
    Hoppas du får en bra mys dag.

    Förresten har bakat ditt recept redan, va ju toklätt o supergott! Bjöd på jobbet idag o en tog receptet direkt o ska bjuda på i helgen. Bloggen är bra!!!
    Men hur länge skulle den vara i ugnen? Jag körde på känn, blev nog ca 30 min.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej! förstår att du saknar din kära pappa..önskar dig en fin helg...kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Halloj gumman
    Ja du vet precis hur du känner dej....tänkte och saknade min mamma 3 augusti i år .....livet är hårt ibland:(
    Hoppas du får en fin kväll.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  4. Grattis morfar. <3 förresten, vi kanske kan ses lite senare imorgon? Runt 15-16? Puss <3

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika