onsdag 28 september 2011

Höst storm....

Godmorgon!!!

Ja idag har hösten verkligen tagit ett ordentligt tag! Grått...grått..och blåser..som....jag vet inte vad. Men ändå..ganska varmt..+15c.
Såg på vädret på tv:n förut..att vädret i morgon skall bli fantastiskt...så det hoppas jag på!!

Trotsade blåsten nu på morgonen och gav mej ut på en löptur..skönt..men lite kämpigt..där jag hade motvind.

Men så skönt när jag kommer hem igen...då känner jag mej nöjd...! Har precis avnjutit en god frukost...läst GP..och kikar lite på nyhetsmorgon!

Igår var vi ju på Snäckan..tjejerna och jag.
Yohanna och Lina berättade för Josefine och mej om sin resa..och sedan visade dom massor av bilder..som dom tagit. Dom har haft det såå bra!!  Men måste säga..att det är skönt att ha dom hemma igen!!!

Skall luncha med Lisbeth, idag.. och efter det skall Josefine och jag åka en sväng till Torp.
Skall bl a hämta..tårta..smörgåstårta...el ngt annat...för när man blir sååå gammal som jag blev för en vecka sedan...då får man en gåvocheck..från Maxi..att man kan hämta ngn av dessa godsaker hos dom...:)

Fröken Mys..önskar er alla en underbar dag!

Uppskatta det du har runt omkring dej..och gläds åt det!!! För som du vet..livet kan förändras i ett slag.

Finns alltid små guldkorn du kan leta fram..tex..att du har en underbar familj...du bor bra..har goda vänner runt dej...det finns ALLTID ngt att glädjas åt..även om det ibland inte känns så!!
Fånga dagen..och gör den till din egen!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar fröken Mys en härlig kväll ;)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Du är alltid så glad och positiv, det smittar av sig på mig:) Ha en skön kväll rara du!
    KRAM Helena

    SvaraRadera
  3. Jag glädjer mig åt att läsa din fina blogg varje dag Annika :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika