tisdag 27 september 2011

Landvetter....New York....

Hej igen!!!
Så har då Josefine och jag varit på Landvetter och hämtat hem..Yohanna och Lina...
Underbart att träffa dom igen!!

Två förhållandevis pigga tjejer...som rest sedan igår kväll...och framme idag vid middtid. Hmm..svårt att fatta det där med tidsskillnader..ibland...


 Började med en fika...som jag blev bjuden på av Josefine...Tack!!!


Yohanna.....


 Josefine står och tittar på sakerna som Yohanna köpt åt henne...


Yohanna och Lina..

 Jag fick en snöglob...blev såå glad...Tjejerna hade letat och letat efter en ängel..men inte hittat ngn...



Dom hade haft det sååå bra...bott kalasbra..fint väder..och de hade gått och gått...
När vi kom hem följde Josefine och jag med dom in..och tittade på alla kläder.. bl a som dom köpt..!!!

Om en stund skall vi träffas på Snäckan..ta en fika och prata mera om deras resa..skall bli såå kul!!!
Önskar er alla en fantastisk fortsättning på dagen!!

Glöm inte säga till honom/henne hur mycket du tycker om/älskar..eller uppskattar vederbörande!!
Var rädd om dej och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Å, vad mysigt med en höstresa till New York!
    Hoppas ni hade det fint på Snäckan!

    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  2. Ja, i NY går man massor!!! Gissar att de hade haft varmt och skönt? Var visst 28 grader där igår?
    Fortsätt njut av dina flickors sällskap! :)
    Kram fina du!
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Hejjjjjjjjjj Mysan. Back in again. Men så skönt att du fått hem de dina igen och vilken söt snöglob sen.
    Tjerna är så fina. Hmmm Snckfika igen, jag ska minsann dit en dag jag me. Tänker på dig varje gång jag ser morotskaka,haha. Ja jag vet jag är inte som man ska vara. Men ha de så gott nu..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Halloj vännen
    Va skönt att dom kommit hem igen ;)
    Måste ha massor att berätta .
    Ha en underbar kväll.
    Kramar Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika