torsdag 29 september 2011

Godmorgon mina vänner.....

Uppe tidigt...tvättar även idag..tja skall strax sätta mej och skriva en felanm..igen..om tvättstugan!!!
Idag fungerar inte torktummlaren...måste säga igen..nu är jag såå jä...trött på att sakerna inte fungerar!!!

Ännu en grå..höstdag..regnet riktigt hänger i luften..och det ser såå trist ut!!

Men vad gör det...är ju bara vädret...och det kan jag ändå inte göra någonting åt...
Utan det gäller att göra det bästa av dagen...inte bara idag..utan varje dag!!!

Har avnjutit en underbar frukost....


 Kaffe..mackor med sallad..persilja..salami..och ost....
Laktosfri fil...med torkade tranbär..aprikoser...mango..och päron..mmmm

Vad har jag på programmet idag då....?
Skall bl a luncha med Yohanna idag..så mysigt!!!

Sen skall jag nog ta fram symaskinen och sy gardinen jag skickat efter från Jotex...visar när den är klar...

Fröken Mys...önskar er en fortsatt underbar dag!!!

Varje dag blir vad du gör den till...även om vädret är grått och du tycker det är trist. Leta fram dom där ljusglimtarna och minnena som du har..så skall du se att allting går mycket lättare!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja, det gäller att ta vara på dagen..gårdagen kommer ju aldrig åter...något att tänka på inför morgondagen..kram Marie

    SvaraRadera
  2. Härlig frukost ser jag...Här skiner solen o det är ju så varmt! Kanske blivit bättre hos dig nu eller? Japp tvättar allt lite oxå idag igen..Kramen Gunilla

    SvaraRadera
  3. Härlig frukost! så fint porslin, eller keramik! ;)
    Hoppas din dag blev bra!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika