fredag 1 juli 2011

Gokväll....

Efter en mulen morgon..blev det sedan ett underbart väder...sol och varmt!
Träffade Yo så vi tog en fika på Rådhuset...satt ute i solen..underbart!
Sen hem..fixat lite...satt på balkonengen och bara njöt...!!!
Nu ikv träffades May-Britt och jag en sväng på Snäckan. Alltid kul att ses och prata lite.

Efter det åkte jag vägen om Josefine..blev bjuden på kaffe och Underbara kärleksmums...som hon bakat..mmm..så goda!!!

Nu har jag satt mej tillrätta i soffan och tittar på en gammal favorit film..." Dirty Dancing "
Önskar er alla en fortsatt härlig kväll!!
Glöm inte visa..hur betydelsefull någon är för dej...behövs bara ett litet ord..eller en gest....! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Go kväll i stugan!
    Tack för ditt deltagande i min utlottning och GRATTIS!
    Det blev du som vann!
    Hör av dig med din adress!

    Vilken trevlig blogg du har!
    Hit kommer jag gärna tillbaka!

    Kram
    Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika