fredag 1 juli 2011

Godmorgon...på er...!!!

Redan 1:a juli.....förstår inte vart tiden tar vägen..? Är det så som många säger...att ju äldre man blir..desto fortare går tiden..?
Herregud så fort tiden kommer att gå då...hihi...

Idag är det en mulen och grå dag här...har regnat som...inatt...men tack o lov är det ganska skönt ute.

Så vad gör då jag här så tidigt...:) Jo jag har redan haft frukostmys med Mr Mys...idag var det tidig frukost...eftersom han har lite och förbereda på jobbet!!

Önskar dej Mr...lycka till idag...och tror att det kommer att gå jättebra!!!
Ännu en gång..dessa mornar..är såå härliga, älskar dom!!!

Annars vad händer idag...? Skall förmodligen träffa båda mina döttrar....ev hitta på ngt nu på fm..med Yo..och sedan senare träffa Josefine.

Ev skall jag även träffa May-Britt en sväng....men det vet jag senare.

Önskar er alla som kikar in...en underbar dag! Glöm inte bort..att ta vara på livet här och nu...lev...njut...umgås och bara ha det bra!!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Låter så mysigt det du skriver, ska ta till mig dina ord. Önskar dig en finfin helg.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Tack för titten gumman...Ja nu är det redan 1 juli! Vart har juni tagit vägen då?? Ja sån't är livet det rullar på...Mr Mys är jag nyfiken på! Hihiihihi...Ta vara på'n Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej hej, ja vart tog juni vägen? Har hittat din andra blogg. Bra skrivet, tror att det kan hjälpa många "där ute". Ser i jobbet så många, framförallt unga, som mår så dåligt. Bra skrivet, erfarenhet är trovärdigt. Försökte skriva dessa rader i den andra bloggen men lyckades inte. Vilken profil?
    kram o lycka till Anki
    ses snart

    SvaraRadera
  4. Hej vännen
    ja vi har samma väder här grått o trist ,de regna i går kväll o åska så klart .
    Ja tänk va tiden går fort herre gud man hinner inte med ...
    Ha en riktigt mysdag med döttrarna .
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Visst går tiden bara så snabbt.Ja nu är det redan 1juli.Här är det 28 grader varm.Ååååå vad härligt att träffa Mr mys.Blir också lite nyfiken på han??????Ska ta en tur till stan och strosa runt,sedan hem och mysa.Ha nu en riktigt mysig fredag mys och njut rara du.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika