lördag 2 juli 2011

Hurra!!!!!!!

Jag vann....igen. Förstår ingenting..att jag vann ..??!!

Tack snälla Annica med den underbara bloggen "Vårt lilla bo". Den är väl värd att kika in på!!!

Så annars då....Jo tack bara bra! Ha ha....

Idag är det en mulen och grå dag. Har regnat lite..men varmt!!!

Tittade på termometern vid 07.30 när jag skulle ut på min löprunda...den visade på nästan +20c...kan säga..att svetten verkligen rann när jag kom hem....

Efter välbehövlig dusch..gick jag till Einars konditori och köpte färska frallor...och sedan kom lilla mamma på frukost!

Nu har vi precis avnjutit den...och skall strax gå ut en sväng på stan.

Önskar er alla en fortsatt underbar dag! Fånga och skapa dagen...och gör det bästa av varje dag...för kom ihåg..du lever här och nu!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Grattis vännen va himlans kul!!!
    Ha en fin dag trots lite konstigt väder...vi har ganska kallt nu känns de som brrr.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hej .. Stort grattis till dig, så kul. De är väl underbartnär man får en sån där helt oväntat sak. Dagen liksom ljusnar upp. Duktiga du men vänta bara snart ska jag börja ... Ha en underbar dag min vän...

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  3. Grattis till din vinst.Vad skoj att vinna.Låter som början på en kanondag.Ha en underbar dag med lilla mammsen.Mys och njut.goa du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Åh grattis...Visst är det kul att vinna...fniss,fniss...Ha det riktigt gött nu . Här är det så kvalmigt så svetten dryper om mej här...Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika