söndag 12 juni 2011

Pingsdagen.....

Vaknade 03.50..kul el inte...sen var det så svårt att somna om....tvingade mej kvar..tills strax efter 07.00.
Härligt på en söndag...dagen kan bli väldigt lååång.....

Ja ja...är bara så att vissa dagar el skall jag kanske säga nätter är såhär..och vet inte varför....
Sängen är varm...kuddarna är varma..vänder dom säker 50 ggr....säger då det...vilket världsproblem....

Då börjar jag som vanligt med vädret...skulle nog kunna jobba som meteorolog..iaf här i stan..haha...
Just nu skiner solen...men massor av moln och blåser som...hmm...ja just det...varmt? Nej inte spec...+16c.
Tittade på vädret..både på yr..och i tidn..och det skall bli strålande sol idag!
Hoppet är ju det sista som överger mej...så nu ser jag framemot en underbar dag på balkongen...hmmmm.

Annars idag..har inget spec planerat...skall fixa lite här hemma..annars en lugn söndag.

Idag åker Mr M...el jag menar Mr Mys...till USA...avis vem jag?..Nej..inte alls..el kanske liiite...:)

Önskar er alla en fantastisk söndag! Mys..njut..säg ngt underbart till den du älskar..och var rädda om er och varandra! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Fy att vakna så tidigt ,jag for upp kl 8 av åska o regnskur som heter duga .
    Blir tokig på detta regnande ...
    Hi hi följ med M mys till Usa vet jag ,har han ingen stor resväska hi hi
    Ha en skön dag o hoppas solen dyker upp.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Jobbigt för dig, viktigt att få sova.... skönt att du ska ha en lugn söndag. Tack för din kommentar hos mig! Själv ska jag välja trädgårdsmöbler, hjälp mig om du vill;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. :O) Jag önskar dig en fin pingstdag. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  4. Åh som jag emellanåt,här tror jag det är åldern!Hihihihi...Jamen varför följer du inte med för??!! Det hade väl vart MYS! Kramen Gunilla

    SvaraRadera
  5. Stackas dej låter ju inte alla kul.Hoppas att dufår en kanon mysig Pingstdag söta vännen.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika