söndag 12 juni 2011

Slappar dag.....

Bara slappat hela dagen...ändrat om och tagit bort lite från väggarna här i vard rummet.

Nu på em var tjejerna med respektive och jag på Snäckan. Såå mycket folk.
Vi satt ute..men det var lite kallt...blåser ju som...tusan!

Har frusit hela dagen, och känner lite i halsen...har varken tid el lust att bli sjuk!
Men har även märkt på kroppen ,att den inte riktigt vill det jag vill...har lite ondare än vanligt...blir bra skall till doktorn på onsd...

Såå nu har jag klagat lite..inte riktigt min stil..men ibland såå klagar även jag...om än bara lite!

Tänk om jag egentligen, skulle skriva hur jag mår...då skulle ni inte orka läsa det inlägget..hahaha...så jag låter bli!

Det gäller att ha ett positivt tänkande...och som jag brukar säga..." Se möjligheterna istället för hindren "

Nu skall jag kika runt lite hos er...och se vad ni haft för er denna Pingsthelg!
Önskar er alla en fortsatt skön kväll! Var rädda om er..och varandra! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Klart att man ska försöka vara go och glad som kexchoklad.....*Fniss*Jo med positivt tänk kommer man en bra bit.ha en skön kväll rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej !

    Nu är vi hemma igen till slut efter en myshelg !
    Hoppas du mår lite bättre nu vännen ,om inte annat att
    du får hjälp av farbror Doktorn.
    Kramelikram Bittan

    SvaraRadera
  3. Hej, faktiskt har jag haft sol idag!!! Men........ det blåser!!! Jag har inte gjort mycket denna helgen, hade ungdomarna här igår, jätte mysig middag. Å idag har jag ägnat mig att plantera i alla krukor. Ha det så fint å kram till dig. Annka

    SvaraRadera
  4. Ville bara kika in o önska dej en god natt.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  5. Ibland måste man bara få klaga lite. Har man ont så har man ju.
    Lät skönt det där att glida runt och ändra lite. Själv har jag jobbat hela helgen och det var rätt skönt att gå hem vid 5 igår. Och nu ska jag in och göra stan osäker. Tjosan!!
    Hoppas du inte blev förkyld.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika