lördag 11 juni 2011

Underbara dag.......

Haft en fantastisk dag med älskade Josefine! Vi har såå kul tillsammans...är såå glad att jag fått förmånen att vara din mamma!

Hämtade upp henne vid 10.30, och så åkte vi till Gbg..började med fika hos Fröken Olssons inne i stan.
Härligt väder så vi satt ute...

Gick lite på stan...sedan åkte vi till Frölunda Torg...där startade vi med fika..igen..och sedan var vi tvugna att ha en karta med oss...haha...köpcentrat är ganska stort!










Tja där gick vi i några timmar...sedan satte vi oss ute i solen...sååå ljuvligt!!

Tog en rejäl omväg när vi åkte hem...haha....jag har höjdskräck....ngt såå otroligt egentligen...så givetvis hamnade vi på Älvsborgsbron...som tur var...var det vägarb...så jag fick köra mitt på bron...kan säga...ville att Josefine skulle vara tyst...och jag var genomsvettig..när vi körde av bron...phu.....

Stannade till på Bäckebol på hemvägen..handlade lite mat och sedan en snabbsväng in på IKEA och köpte bl a en ram....

Var hemma här vid 19.00...som sagt en heldag!!!

Nu skall jag fixa en stor kopp kaffe! och kika lite på " Kvällen är din "

Önskar er alla en fortsatt härlig Pingstafton...och glöm inte bort.."att just du är värdefull...för någon "!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Åååå har du varit på frölund torg va skoj.Där har jag varit många gånger vill jag lova.Bara så skoj finns mycket skoj där.Låter som en kanondag.Ha nu en skön kväll goa du.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jag är oxå tacksam över min lilla dotter(18,5)som åker från Frankrike i morgon kväll ..åh! vad jag längtar...thihi så fjantig man är..men de är jag järna när de gäller mina barn..

    Ha en härlig söndag
    kram wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika