onsdag 11 maj 2011

Varmt....

Godmorgon!

Solen försvann i ett nafs...nu är det mulet..ser ut som om det skall bli regn. Men varmt och skönt..runt +20c..och inte en vind!

Sitter här och njuter av frukosten...redan varit ute på min morgonrunda...underbart!
Så skönt..att inte längre behöva ha på mig massor av kläder..när jag springer. Är ju inte så många dagar sedan, som jag hade vantar på mej..

Idag skall jag luncha med Marianne, skall bli så mysigt!

Nej nu måste jag fortsatta med min frukost...är vrålhungrig.....såå gott det är med kaffe!!! Mmmm...

Önskar er alla en underbar dag! Var rädda om er...och  njut av dagen!!!!  Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Ja nu vet jag inte när jag börjar s-t-ä-d-a kan bli e eftermiddag...Kanske ska ringa sonen så vi kan luncha tillsammans på hans rast idag. Han skulle göra nåt med våran bil (Han är bilmekare) så då slår vi två flugor i en smäll...Ha en go dag ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt!
    Jag får nog stanna in mest idag och hoppas på vatten från himlen.;-)
    Puss och kram Stina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika