tisdag 10 maj 2011

Varmt och skönt....

Kan inte nog säga det...vilket väder...sol och varmt! Älskar detta..kan få vara såhär tills...tja...September!

Min lilla kropp..mår inte bättre av att det är sol och varmt...men det gör gott..för välbefinnandet!

Efter att jag varit och klippt mej...gick jag vägen om Pia ... hon var på jobbet...
Sen gick jag hem och satte mej en stund på balkongen..mmm

Nu på em åkte jag till bästaste Karin...hon var nere vid havet när jag kom...sååå underbart och rofyllt.
 Säger det igen...verkligen ett ställe att ladda batterierna på!!!

Nu skall jag slappa...dricka lite kaffe..sitta på balkongen och läsa lite...sen titta lite på tv...
Brukar kika på " Såld på hus " kan inte förstå...varför...hihi...el jo det klart att jag förstår!!!

Önskar er alla en underbar fortsättning på tisdagen!!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej Annika.
    Tack för din kommentar.
    Vad fint du skriver om din miljö.
    Så ska det låter, bara njuta av dagen allt vad man förmår.
    Hmmmmmmmmmm du ser samma program som jag.
    Nu ska jag se vidare på det..
    Sköt om dig.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  2. Ville bara kika in o önska dej en skön kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Jopp det förstår jag för det programmet gillar jag också! Ha en underbar onsdag! kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika