tisdag 22 mars 2011

Vårväder....

Äntligen...haft nästan +10c idag..underbart...solen har skinit...och det har blåst en hel del...men vad gör det...?
Nu känner jag eller iaf idag..att våren är på väg!!!

Haft en underbar dag!

Startade dagen med mysfrukost hos bästaste Anki....hon bjöd bl a på nybakat bröd..mmm...så gott!

Efter det träffade jag Annika på Lejas...vi har träffats förrut och bara pratat lite..men aldrig fikat tillsammans...såå jättetrevligt!!! Två timmar försvann i ett nafs....otroligt. Men vi är lika talförda båda två...så det var inte svårt att få tiden att gå...haha.

Sen efter det träffade jag Josefine och Niklas på Rådhuset...de berättade bl a om Stockholmsresan och dopet de varit på i helgen!

Nu skall jag sjunka ner i soffan med en kopp kaffe...och bara vara!!!

Önskar er alla en fortsatt underbar tisdagskväll! Var rädda om er/varandra....och tänk på att ett vänligt ord kan göra hela dagen..för någon som du tycker om!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Det var fina visdomsord! Dom tar jag med mej :o)

    Vilken trevlig tisdag du haft!

    Mys & Må!

    Kram

    Monika

    SvaraRadera
  2. Du har så himla mysiga dagar .Underbart.Ha det gott rara du .Vår kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika