onsdag 23 mars 2011

Orkan.....

Hej alla mina underbara vänner!

Idag har det varit lite sol...lite grått...ca +7c...och som vanligt...just det..blåser som......!!!!

Vaknade tidigt i morse...upp och fixade frukost...sedan hade jag frukostmys...älskar dessa mornar...är såå mysiga!!!

Sen tog jag en promenad till lasarettet, varit hos arbetsterapeuten.
Mätte styrkan i mina händer..hö hade gått ner från nästan 150..till 122...men vä hade gått upp från drygt 40 till 80...så alltid ngt!
Så som tummen är ett år efter op...så kommer den att vara. vad det gäller rörlighet och känseln.
Fick med mej en degklump hem..som jag skall träna med..för att få upp styrkan....

Lunchat med Lisbeth...varit vägen om Soul och pratat lite med Linda...blev bjuden på kaffe....passade även på att prova lite kläder....men köpte ingenting.

Nu på em har jag varit en sväng till bästaste Karin! Om jag tycker att det blåser här i stan...så är det ingenting..mot vad det gjorde där hon bor.....!

Tack alla gulliga...för era kommentarer..ni skall veta att dom värmer!!! Blir alltid lika glad!!

Önskar er alla en fortsatt underbar onsdag!

Tänk på...att aldrig skiljas eller somna som ovänner...du vet aldrig vad som kan hända!! Var rädda om er/varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det har blås riktigt ordentligt här idag också - höll på att blåsa bort när jag var ute.
    Idag har det känts riktigt motigt med värken. Det som är nytt nu mot tidigare är att värken håller i sig hela tiden. Över 2 veckor nu.
    Ha det riktigt gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika