tisdag 22 mars 2011

Godmorgon..

Hoppas att ni sovit gott! Idag lyser solen här och trots att klockan " bara " är 08.30 så är det +7.5coch det blåser....
Men jag är glad ändå..trots blåsten..hihi...

Nu skall jag åka hem till bästaste Anki och bli bjuden på frukost!!! Tänk vilken lyx..underbart att börja dagen såhär!

Sen i eftermiddag skall jag träffa Josefine..får nog höra lite om hennes och Niklas tur till Stockholm!

Önskar er alla en fantastisk dag..och hoppas att solen skiner även på er! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Vilken bra start på dagen att bli bjuden på frukost...härligt.
    Såg i tidigare inlägg att du också driver upp pelagoner. De tillhör sommaren tycker jag.
    Önskar dig en härlig dag i gott sällskap.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Vad det lät kul med frukost på "bortaplan". Skönt också att bara kunna sätta sig vid dukat bord och ha trevligt med en kompis ett tag.
    Hoppas du får en fortsatt bra dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Hej vännen !
    Låter som du har haft en mysdag i det fina vårvädret.

    Hoppas kvällen blir lika bra.

    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika