onsdag 30 mars 2011

Våfflor....

Nu ikväll kom Yo och Lina hit på våfflor. Såå gott! Var meningen att även Josefine och Niklas skulle varit med...men som sagt hon ligger hemma och är sjuk...hon har även fått feber nu...

Liten.. skynda dej och bli frisk!!!!





Yo hjälpte mej att vända sovrummsfönstret...så nu är det putsat..och jag har inga flera måsten..eller måsten och måsten...men har ingenting mera jag behöver göra just nu.

Jaha säger du säkert...men balkongstolarna då...dom har jag förträngt!!! Ha ha...

Nu skall jag fortsätta att titta på " Sveriges mästerkock " och sedan " Efterlyst "

Önskar er alla en fortsatt härlig kväll! Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Vad frestad man blir när man kommer in på bloggen. Var sugen på våfflor igår men gjorde det inte. Får kanske bli idag istället.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika