torsdag 31 mars 2011

Regn igen......

I morse när jag gick upp..var det så mörkt. Kändes nästan som det var november ist för snart april.

Grått..kallt och regn....är bara lite drygt +3c..brr....
Var ju jättebra att jag tvättade bilen och fönstret igår...hihi..

Har ju lite svårt att tro att jag satt i solen på balkongen igår.

Så vad har hänt hittills idag då...?

Jo, i morse var jag hos Mr M på hans jobb...så mysigt!

Sen därifrån och hem till bästaste Anki..där jag blev bjuden på frukost med bl a nybakat..varmt surdegsbröd. Sååå gott!! Tänk vilken lyx jag har...att ännu en gång komma till dukat frukostbord!

Efter frukosten åkte vi till Blomsterlandet...är en lisa för själen att gå där och titta samt få lite inspiration!

Sen när jag kom hem..var lilla mamma här. Hon skall klippa sig idag..så därför var hon här.
Skall gå och fixa lite middag tills hon kommer tillbaka.
Idag blir det Strimlad lövbiff..och pasta...Är bara såå gott!!

Behöver lite vackert till dagens inlägg......




















Hoppas att solen skiner på er..och inte som här att det regnar...!
Önskar er alla en fortsatt underbar torsdag, och var rädda om er! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. hej! mysig blogg jag hitade här...Älskar änglar jag också! Ha en trevlig torsdag resten av dagen då.../Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! här är det lika grått i dag o riktigt ruggigt...Det får nog bli en sväng till Blomsterlandet o pigga upp sig lite :)Blev sugen när jag såg dina fina blomsterbilder! Ha en skön em/ kväll kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Blommor är alltid vackert......håll ut på lördag ska det bli sooool och vaaaaaarmt om man ska lita på vädergudarna :-)
    ha en bra dag.

    kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika