onsdag 30 mars 2011

Lite vår......

Tänk att solen i morse lyckades leta sig fram..Underbart!! Blåser lite och trots att det nästan är +7c så är vinden kall.

Lyckades tvätta håret i morse...sen iväg till frissan´..var lite bekymmer när hon skulle skölja ur bleningen, kan jag säga. Men allt går..och håret blev jättebra!

Lunchade med Åsa och efter det åkte jag och tvättade bilen. Det var välbehövligt kan jag säga....smidigt med automat tvätt!

Sen hem...suttit lite på balkongen..skönt..men fick pälsa på mej..


 Mitt lilla balkongbord....till vä i bild ser ni den ena stolen...målat den...vem jag...haha..måste ta tag i detta ngn dag!!


Det röda ni skymtar till vä i bild..är toppluvan på min balkong tomte...ja jag vet...är lite knäpp..men han står där och ser vem som kommer och går!!


 Julrosen blommar fortfarande så fint...


 Gräslöken har övervintrat i denna kruka på balkongen..och den kommer fint...


Josefine rungde för en stund sedan...så sjuk...hes..halsont..och ont i bihålorna...Nu tycker jag verkligen att det är bra! Hon har varit sjuk sååå länge!!!

Nej nu blir det en kopp kaffe på balkongen....

Hör av mej senare.....Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort. Här har vi så mycket snö kvar så man får nog vänta ett tag till med blommor.:-)
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag.Skoj att du blev nöjd med håret.Underbara bilder.Älskar när man kan börja göra fint ute.Ha det gott hoppas kaffe smakar gott.Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika