torsdag 24 mars 2011

Sol......

Åhh...så underbart att vakna...och solen skiner...blåser givetvis..men är nästan +10c...så idag blir det balkongen en stund...Ljuvligt!

Skall strax hoppa in i duschen, och sedan iväg och ta en fika med Annika. Alltid trevligt att lära känna nya människor...
Sen i em skall jag träffa Carina..alltid lika trevligt!

Skall nog ta mej i kragen i em och måla om mina balkongmöbler...får väl bli vitt som vanligt...hihi.
Måste visa foton på tulpanerna, jag fick av lilla mamma för snart en vecka sedan....såå vackra...






Önskar er alla en underbar dag! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hallojsan vännen.Åååå vilka underbara dagar du har bara så himla mysiga.Önskar dej en underbar torsdag med massa fika och surr.Vår kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder på tulpanerna. De blir så vackra när de är lite utslagna.
    Ha de gott med mycket fika och surr tillsammans med vännerna.
    Kramar Britt

    SvaraRadera
  3. Men jisses vilken fin blogg du har, å jag är omnämd också!!! Det var ju kul att se att vi båda följer gulliga Zara på House of Chandeliers. Tack för en lång å jätte trevlig fika stund. kram Annika

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra tulpaner ,i närblid ser de nästan Bäst att du skyndar dej att måla balkongmöblerna..... i helgen har jag beställt
    ljumma vårvindar så jag kan premiära på min altan :-)
    hoppas din dag har varit precis så bra som tänkt.

    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika