torsdag 29 juni 2023

Namngivning…Middag…och Midsommar!!

 Hej på er!

Jaha då har vi snart ny månad igen. Med stormsteg går vi in i Juli!

Men nu var det Ju i jag skulle skriva om! Det har ju varit ganske mycket roligt denna månaden!

I början på Juni var det namngivning åt mitt yngsta barnbarn, och det var ett så trevligt kalas!

Jag hade frågat om jag kunde hjälpa till med ngt, och då fick jag frågan om jag kunde göra en tårta!

Självklart, och jag tycker ju att det fortfarsnde är så kul, trots att jag gjort otaliga genom åren!



Sen var det Nationaldagen och då blev jag bjuden på middag, hos min yngsta med familj!
Såå gott och mysigt! Det var min försenade julklapp!!




Sedan har jag självklart träffat goda vänner och fikat..


Vädret i denna månaden har man ju inte kunnat klaga på! Sol och varmt och ngn dag med regn!

Ja sedan var det Midsommar…



Midsommarsfton var jag hos lilla mamma och dom andra dagarna träffade jag goda vänner.

I måndags var min äldsta och jag på Göksäter. Är så sällan, bara hon och jag ses och det klart med två små barn blir det ju så.
Men när vi ses är det alltid så mysigt!


Givetvis har jag också haft Loke lite, men det har bara varit sporadiskt, eftersom dom har semester!
Men idag har jag honom och vi har precis gått en promenad!
Sedan på måndag börjar dom jobba igen, så då har jag honom lite mer!

Ja mina vänner, nu önskar jag er alla en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra!
Kram Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika