torsdag 8 december 2022

En helt magisk kväll… och Corona…!!



 I fredags eftermiddag åkte min yngsta och jag till Göteborg. Är så sällan vi gör ngt själva så detta var så mysigt!

Vi började med fika på Café Husaren..


Så mysigt! Efter detta gick vi en sväng på stan och på kvällen var det dags för oss att gå till Oscar Fredriks kyrka.!

Säger bara det är ni i Göteborg någon gång måste ni leta upp denna fantastiska kyrka! Även om ni inte kommer in i den, så är utsidan makalös!


Vad skulle vi då göra där? Jo lyssna på Jul med Tommy Körberg! Tror knappt att jag behöver skriva hur fantastiskt det var! Hans enorma röst..akustiken i kyrkan..ja det är verkligen en kväll att minnas!

Han sjöng givetvis Stad i ljus och O helga natt och avslutar med Antem…

När vi gick därifrån var vi så uppfyllda av julen och ljuvlig musik.

Jaa..sen var det då Corona…jag blrjade frysa i måndags kväll. Feber? Ja +39 c, på tisdagen sa min yngsta testa dig för Corona och …

Så har jag Corona..
Har fortfarande hög feber, lite snuvig, lite hosta och lite rivig i halsen.
Så jag går på alvedon, och i morgon skall jag till läkaren. Säger då detta!
Men får vara glad att jag klarat mig såhär länge!

Var rädda om er och varandra!!
Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika