torsdag 8 september 2022

Feelgood böcker…och fika!!

 Hej på er!

Blir ni förvånade nu, när det kommer ett inlägg så snabbt från mig!?

Tänkte att det är lika bra att skriva igen och jag har ju sagt det att jag skall bli bättre på att uppdatera er!

Vi börjar med vädret! Det har ännu en gång varit några otroliga dagar. Sol och varmt och skönt. Ganska bra idag också, men det blåser!

Så vad har jag då hittat på idag? Jo A-L och jag har tillbringat några timmar på Göksäter, och vi börjar som vi alltid gör..

Med att fika. Satt länge och pratade innan vi gick och tittade. Handlade inte ngt spec, men var påväg, men när jag kom till kassan ångrade jag mig. Som alltid!!

I måndags var jag på Stallgården med A, och vi sitter alltid i flera timmar..

I tisdags hjälpte jag till med Loke, åkte för att tasta honom och sitta lite ute med honom! Min yngsta testade nämligen positivt för covid i fredags.

Så jag hämtade honom och så gick vi en långpromenad. Vädret var ju ljuvigt och jag hade med mig matsäck, så jag satt ute med honom länge! Det var första dagen som dottern var feberfri, så hon kom ut och satt med oss en stund. Dock på behörigt avstånd!

Ja vad har jag gjort mer då? Jo jag har varit på årskontroll hos tandläkaren och det gick finemang!

Ja sen var det ju feelgood böcker!! Är helt fast i Ali McNamaras böcker! Så mysiga!


Just nu läser jag bok nr 2. Är ju en serie men ändå fristående!

Avslutar med detta finbesök som jag fick igår när jag satt på balkongen!

Önskar er alla en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika