söndag 26 december 2021

Juldagarna 2021!

 Hej på er och God fortsättning!

Hoppas att ni haft en fin jul och att ni inte stressat för mycket! Här har det varit en härlig jul och inte minsta stress!

Julaftons morgon åt jag frukost i lugn och ro. Jag hade dukat kvällen innan så det var inte så mycket jag skulle göra! Jo steka isterband och göra Jansson och givetvis göra klart tårtan..

Sen vid 14 kom mina döttrar med sina familjer, och då åt vi ..

Julmat. Så gott, ni vet när man inte ätit någon julmat innan utan detta var det första, då smakar det extra gott!

Sen skulle ju Tomten givetvis komma och då passade vi på att fika..

Tomten kom och hon var så mysig! Jag hade nog varit snäll under året 😄 för jag fick också julklappar!

Dagen till ära hade både vi och Loke gjort oss fina!

Sen när kvällen kom, var vi på…

Gröt hos min äldsta, och det var även hon som fick mandeln!

Det blev inte så sent för vi var alla så trötta! Igår var det Juldagen och då var det verkligen en riktig slappardag! L och jag träffades på fika, det var det enda!

Idag är det då Annandagen och så är snart denna julen över! Det som jag väntar på under hela året och så swish är den över!

Idag har jag varit en sväng på Torp tänkte titta lite på rean. Men var ingen direk rea där jag tittade. Så det har varit en lugn dag även idag..och just nu myser jag med Loke!

Om det är någon som undrar varför inte lilla mamma var hos mig, så beror det på att hon inte kan gå i trappor och även att hon inte hade orkat! Däremot var mina döttrar med familjer hos mamma på förmiddagen på Julafton. Ni kan tro att hon blev överraskad!

Fortsätt nu att njuta och ta det lugnt!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika


1 kommentar:

  1. God fortsättning :) och snart ett riktigt Gott Nytt År 2022! Kram Katarina

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika