torsdag 23 december 2021

Dan före dopparedagen!

 God eftermiddag på er! 

Det blir en vit jul! Så mysigt! Vi har ju haft en del snö men den regnade sedan bort. Men kan ni tänka er i förrgår kom det lite snö och sedan har det kommit lite mera!

Jag åkte till min lilla mamma idag på förmiddagen för vi skulle fira lite jul. Var lite dåligt väglag och snöade lite, men jag fortsatte givetvis. Åkte först till kyrkogården och lade rosor och tände ljus. Sen hem till mor och vi fikade, sedan kom snön även dit! Så det blev ett kort besök idag!

Annars har jag som vanligt haft Loke och träffat både döttrar med familjer och goda vänner!

Sen har jag haft så ont i min nacke och lite i huvudet. Nacken är ngt bättre, men jag har varit både hos läkaren och sjukgymnast.

Anledning till min onda nacke är att hö axel ”hänger” lite. Det gör att jag spänner mig, och försöker kompensera upp den. Fick en övning, skall få några till och sedan laser, så kommer detta att lösa sig!

Äntligen en fantastisk sjukgymnast som undersökte mig noggrant!

Tänk så många ggr jag sagt detta både till läkare och sjukgymnaster att jag är sned, men ingen har lyssnat, utan jag har fått allt från akupunktur till kortison ingenting har hjälpt!

Jo jag fick laserbehandlingar för flera år sedan och det hjälpte!

Ja kära läsare då är det Julafton i morgon, och den bästa dagen enligt mig! Men jag tycker att det nyss var jul och då är det redan ett helt år sedan sist!

Ikväll blir det uppesittarkväll med Bingolotto hemma hos L.

Så jag önskar er alla! En lugn och fridfull jul!



GOD JUL!!

Var rädda om er och varandra!

Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika