måndag 27 september 2021

Firat igen!!!

 Vet ni vad?? Jo jag hade skrivit ett långt inlägg, och plötsligt försvann allt!!

Då börjar jag om igen!!!

God morgon på er!

Då var det sista måndagen i september och tänk på fredag skriver vi 1:a oktober! Nu närmar vi oss december med stormsteg! Jag älskar ju den månaden som ni säkert redan vet! Allt från advent till Lucia men framförallt Julen!

Vi har haft ett par ljuvliga dagar med sol och värme, det märks verkligen att klimatet har ändrat sig!

I lördags var det så dags för sista firandet av min födelsedag! Jag hade middag för mina döttrar och deras familjer! Så mysigt att umgås, äta lite gott och bara ha det bra!


Jag fick en fantastisk bukett av min svärson!

Just detta att umgås, få vara delaktig i att se mitt barnbarn växa upp och att vi hjälps åt så mycket vi kan! Det betyder allt för mig!

Vad fick jag då i present?

Jo en heldag i Göteborg med mina döttrar, med allt vad det innebär och dagen avslutas med ett besök på Operan! Jag blev så glad, så om ni bara visste!!

I går när jag vaknade, bestämde jag mig för att ta med en god bok och åka till Torp och…

Det är så skönt att sitta där i lugn och ro en stund innan affärerna öppnar! När jag sedan var klar gick jag i lugn och ro och tittade i en del affärer.

Köpcentrat har ju blivit ganska stort och fler butiker är på gång. 

Då var det som sagt sista måndagen i september och jag har precis ätit frukost nr 2.

Jag har Loke och vi har nyss varit ute på en långpromenad! Kaffet smakar då extra gott när vi kommer in igen!

I morgon så är det då äntligen dags för bouppteckning!

Jag kan säga att vi är så frustrerade så det skall bli intressant att se hur detta går! Jag kan garantera er, att fortsättning följer!!

Önskar er en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika