onsdag 1 april 2020

Välkommen till världen!!!

God eftermiddag på er!

Måste börja detta inlägg med att säga HURRA!!! Jag har blivit mormor till världens finaste och gulligaste lilla Sally!
Tänk..jag som mormor..fniss. Lite svårt att ta in det fortfarande men tror att när jag träffar henne då förstår jag det!
Jag har ju "bara" sett massor av bilder på henne!!

Ny månad och nya tag för att vara här. Undra hur många gånger jag skrivit detta?
Men nu beror det på datorn...för jag har inte haft något internet!
Fast det är ju på grund av mig!

I morse var det vår...strålande sol, vindstilla och fågelkvitter! Så ljuvligt! Var på vårdcentralen tidigt och fick min B12-spruta och efter det fika hos Liselotte.

Sedan har jag passat Loke, för min yngsta och hennes man har varit på begravning.

Vad har mer hänt dessa veckor??
Jag har fikat med goda vänner och de har även varit här och fikat!

Min faster har äntligen kommit hem från lasarettet, och nu hoppas jag att hon håller sig frisk..




 Känns som att våren är en bit på väg..påskliljor blommar och syrenbuskarna har knoppar..är en underbar tid nu framöver, även om det som händer är fruktansvärt!

Jag hade besök av en god vän här för någon vecka sedan och hon hade med presenter....

 Tackar igen!! Jag blev så glad!

 Sedan har jag varit hemma hos A-L och vi satt ute för två veckor sedan och solade..och även avnjöt fika..

Sedan var jag iväg och handlade för min lilla mamma. Eftersom hon inte skall vara i affärer...
Jag fick denna bok av henne...
 Den är så intressant står dels hur Hunnebostrand fått sitt namn..och sedan är min farmor och farfar med i den..och kan ni tänka er även jag är med på ett kort..som liten tös!

 Sen har det varit Våffeldagen...

För att gynna ett av våra lokala fik så var vi där förra veckan, vädret var fantastiskt så det blev ännu en fika utomhus!
Är så svårt för många företagare och man ser ju fler och fler som får stänga...så sorgligt!

I förrgår var det så dags att handla för mamma igen..min yngsta och Loke var också med...

 Vi åkte innan fikat till Haby och där fick Loke springa av sig lite...

När vi handlat och innan vi skulle åka hem, fikade vi ute med lilla mamma..



I går var min yngsta och jag i Vbg och där bytte jag till sommardäck..eller inte jag, finns dom som är proffs på detta...
Så vi fikade under tiden....

Ja detta var ungf det som hänt under dessa veckor..


Jag vill dela med mig till alla er av denna bukett, och jag hoppas att ni och era nära och kära har det bra i dessa tider som är nu!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika