söndag 5 april 2020

Ett kärt besök..!!!

God eftermiddag!
Strålande sol och nästan +15 c i skuggan..kan det bli bättre, och i morgon skall det bli varmare!

I går var en magisk dag! Min yngsta och jag åkte till Göteborg, och där hälsade vi på lilla familjen!!
Lilla hjärtat så liten, tänk att mina döttrar också har varit så små!

Världens underbaraste lilla Sally och så söt! Mormors hjärta svämmar över! Detta lilla hjärta har fått världens bästa och finaste föräldrar, och jag vet att de kommer att klara detta med bravur!

Vi fikade självklart när vi var där och så mysigt att sitta och njuta av bebisgooos...det kan jag aldrig få för mycket av!

Tack för en så mysig dag!!

På hemvägen stannade jag till hos Liselotte och där blev det också gofika.

I dag har det varit fika här och för övrigt har jag umgåtts i helgen!

Var ju hos A-L i torsdags, vilket väder det var! Som det blåste och vi väntade bara på att vattnet skulle slå över vägen och komma in i deras trädgård. Men som tur var hände inte det.

Där blev jag bjuden på varma kantarell mackor..säger bara det! Såå himla gott!!


Ja jag vet inte om jag skall ta upp det som händer här i Sverige och i övriga världen!? Nej jag tror att jag struntar i det! Ord är egentligen överflödiga..det jag kan säga är, att det är fruktansvärt!

Önskar er alla en fortsatt ljuvlig dag!

Var rädda om er och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika