lördag 2 november 2019

Kusten...Trasig ruta ....och Go fikor...!!

Det har varit en grå och kall Alla helgons dag!

Efter frukosten i dag, åkte jag hemåt, men först stannade jag på kyrkogården bara för att se så ljuset brann som jag tände i går. Det gjorde det, fast lite svagt så jag tände ett nytt och satte bredvid!

Ja du pappa...jag saknar dig så...!!!

Åkte sedan vidare och nästa stopp blev på Torp, där A-L och jag träffades för en fika. Alltid lika mysigt!
Men nu är jag hemma igen, och det känns skönt för det har varit lite intensivt nu ett tag.

I går var jag först hos Liselotte på morgonen, och sedan åkte jag till Torp och hämtade mor. Vi fikade och sedan var hon på röntgen. Körde hem henne efter det och sov över tills i morse.

Förra helgen var jag också på kusten hos lilla mamma. Det var så tragiskt att se den trasiga rutan hos grannen!! Blir så ledsen och bedrövad...hur kan någon som är mitt i livet bara helt plötsligt inte finnas längre.....



Så klart fikade mor och jag och vi var även på roadtripp, både till Grebbestad och som här ovan till Smögen.

Jag lämnar ju blod som ni vet, och när jag får dessa sms så känner jag en sådan stor  tacksamhet att mitt blod har  kunnat hjälpa någon!!!
Sedan har det ju som vanligt varit gofikor....




Ja mina vänner då har vi ny månad.
November har precis börjat och tänk om en månad är det första advent.
Jag har nog aldrig eller klart jag har..är ju likadant varje år!! Att jag längtar efter december månad och Julen!!!

Nu önskar jag er alla, en fortsatt fin kväll och jag antar att många av er har varit och tänt ett ljus i dag, för dom vi inte längre har hos oss!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika